Info om denna blogg

Efter X antal knepiga, udda, fruktansvärda, jobbiga och allmänt katastrofala dejter och minst lika många underliga raggningsförsök riktade åt mitt håll så lovade jag mina vänner att nästa gång jag hamnar på en galen dejt eller utsätts för ett skumt raggningsförsök så skulle jag starta en ny blogg dedikerad bara åt dessa katastrofer.

Och nu så... Knappt en månad senare sitter jag här och skriver inlägg min nya blogg. Detta trots att jag bestämt att jag aktivt ska undvika dejter med främlingar eller nätbekanta framöver just för att det fallit så fruktansvärt illa ut. Vi får väl se när det blir dags för nästa inlägg eller om det blir till att skriva av sig lite om gamla katastrofer.

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0