Dag 4 - Om början och mål

Det var i förra veckan jag, inspirerad av två vänner, beslöt mig för att kontakta Xtravaganza för att få veta mer. De ringde upp mig samma dag och ytterligare en dag senare satt jag på informationsmöte i deras lokaler här i Örebro. Efter en stund av att känna in konceptet, titta lite på planer och mål och diskutera alternativ valde jag att köra.
Dieter har jag gått på förr och visst skulle jag återigen kunna använda den vägen men jag vet att det inte räcker. För att få ett resultat som håller i sig behöver jag ändra på mer än så - jag behöver lägga om min livsstil. Och för att underlätta den förändringen tror jag det är en bra sak med stöd - coachning på vägen så man hittar nya vägar att hantera gamla mönster och lättare kan hitta alternativa lösningar.

Xtravaganzas program bygger på flera delar - mental träning, mental näring, rörelseglädje och bra energi. I mer lättbegripliga termer: tänk rätt, ha kul, rör på dig och ät vettigt. Nu återstår att se om det är rätt väg för mig...

Min invägningsvikt var 101.3 kg

Mitt första delmål är att bli tvåsiffrig

Mitt slutliga mål är att väga 80 kg (eller mindre).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0